105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM Dolny Śląsk
05 lutego 2023 - niedziela Imieniny:
105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM Dolny Śląsk
05 lutego 2023 - niedziela Imieniny:

*** Od 15 listopada nadajemy eksperymentalnie DAB+ w Łodzi na kanale 10C ***                   *** Słuchaj nas też w DAB+ w Polsce: * Warszawa: kanał 11B, nadajnik na budynku WTT * Wrocław: kanał 12B, nadajnik na budynku Sky Tower * Katowice: kanał 10B, nadajnik na budynku Altus * Gdańsk: kanał 5C, nadajnik na budynku Olivia Star * Kraków: kanał 9A * w woj. małopolskim i podkarpackim: kanał 10B * woj. śląskie: kanał 5B z dwóch nadajników * Opole: kanał 10C * Szczecin: kanał 12B - EMISJA CZASOWO WSTRZYMANA *** Andrychów: kanał 8D ***                  

Breaking News
05 lutego 2023 - niedziela | Imieniny: Kamila i Szymona | NAJLEPSZE HITY NA DZIEŃ DOBRY

2020-06-18

Promocja oferty gospodarczej Dolnego Śląska


Targi branżowe, misje gospodarcze i szeroka akcja informacyjna - tak Dolny Śląsk planuje pomóc lokalnym przedsiębiorcom w zaprezentowaniu swojej oferty na globalnym rynku. Pomoże w tym projekt promocji oferty gospodarczej regionu zaprezentowany dziś przez wicemarszałka Grzegorza Macko.
Globalizacja gospodarki to wyzwanie dla wielu firm, a zdolność do zaprezentowania oferty na rynkach zagranicznych staje się kluczowym elementem budowania konkurencyjności przedsiębiorstw.
Program współfinansowany przez RPO woj. dolnośląskiego ( łączna wartość 2 mln zł) będzie realizowany w tym i w przyszłym roku. - Cieszę się, że w dobie globalizacji możemy umożliwić ekspansję małym dolnośląskim przedsiębiorcom na rynki zagraniczne - dodaje wicemarszałek Grzegorz Macko

Głównymi działaniami przewidzianymi do realizacji w projekcie są: udział w wydarzeniach targowych oraz wspólne misje gospodarcze samorządu i biznesu. Przedsięwzięcie jest kontynuacją realizowanego już w latach ubiegłych projektu 'Promocja gospodarcza województwa dolnośląskiego na rynkach krajowych i międzynarodowych'. Bazując na wcześniejszych doświadczeniach i opiniach uczestników samorząd województwa wzmacnia swoją ofertę wsparcia dla działań proeksportowych i proinwestycyjnych.
Całkowita wartość projektu, który realizowany będzie przez Wydział Rozwoju Gospodarczego, to prawie 2 mln zł, a wszystkie wydarzenia zaplanowane w jego ramach odbędą się w obecnym i przyszłym roku. Dzięki działaniom podjętym przez samorząd lokalne mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z branż dolnośląskich regionalnych specjalizacji (żywności wysokiej jakości, aerospace oraz farmaceutyczno-kosmetycznej) zyskają szansę zaprezentowania swojej oferty na nowych rynkach.
Będzie to możliwe dzięki obecności na targach dedykowanych tym branżom m.in. w SIAL w Paryżu, Space Tech Expo w Bremie oraz Polagra Food w Poznaniu. Dodatkowo zaplanowane zostały misje gospodarcze do Tel Awiwu, Kijowa oraz Buenos Aires, sprofilowane pod kątem promocji sektora kosmicznego, spożywczego i kosmetycznego. Zarówno w ramach targów jak i misji gospodarczych istotnym elementem, oferowanym przedsiębiorcom będzie wsparcie przy organizacji spotkań B2B.