105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM Dolny Śląsk
30 czerwca 2022 - czwartek | Imieniny: Emilii, Lucyny

TERAZ
NA ANTENIE

>>

Ziutek Wieczorski

Gramy, bo kochamy muzykę!
105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM Dolny Śląsk
30 czerwca 2022 - czwartek | Imieniny: Emilii, Lucyny

*** Od 7 grudnia Muzyczne Radio eksperymentalnie dostępne jest w Szczecinie w cyfrowym systemie DAB+ na kanale 12B *** W woj. małopolskim i podkarpackim emisja prowadzona jest na kanale 10B *** W woj. śląskim gramy dalej testowo na kanale 5B, również z dwóch nadajników*** W woj. opolskim na kanale 10C (2 nadajniki) z dniem 1 czerwca 2022 r. emisję testową zakończono.***                  

Breaking News
30 czerwca 2022 - czwartek | Imieniny: Kamila i Szymona | NAJLEPSZE HITY NA DZIEŃ DOBRY

18-06-2020 | 08:06

Promocja oferty gospodarczej Dolnego Śląska


Targi branżowe, misje gospodarcze i szeroka akcja informacyjna - tak Dolny Śląsk planuje pomóc lokalnym przedsiębiorcom w zaprezentowaniu swojej oferty na globalnym rynku. Pomoże w tym projekt promocji oferty gospodarczej regionu zaprezentowany dziś przez wicemarszałka Grzegorza Macko.
Globalizacja gospodarki to wyzwanie dla wielu firm, a zdolność do zaprezentowania oferty na rynkach zagranicznych staje się kluczowym elementem budowania konkurencyjności przedsiębiorstw.
Program współfinansowany przez RPO woj. dolnośląskiego ( łączna wartość 2 mln zł) będzie realizowany w tym i w przyszłym roku. - Cieszę się, że w dobie globalizacji możemy umożliwić ekspansję małym dolnośląskim przedsiębiorcom na rynki zagraniczne - dodaje wicemarszałek Grzegorz Macko

Głównymi działaniami przewidzianymi do realizacji w projekcie są: udział w wydarzeniach targowych oraz wspólne misje gospodarcze samorządu i biznesu. Przedsięwzięcie jest kontynuacją realizowanego już w latach ubiegłych projektu 'Promocja gospodarcza województwa dolnośląskiego na rynkach krajowych i międzynarodowych'. Bazując na wcześniejszych doświadczeniach i opiniach uczestników samorząd województwa wzmacnia swoją ofertę wsparcia dla działań proeksportowych i proinwestycyjnych.
Całkowita wartość projektu, który realizowany będzie przez Wydział Rozwoju Gospodarczego, to prawie 2 mln zł, a wszystkie wydarzenia zaplanowane w jego ramach odbędą się w obecnym i przyszłym roku. Dzięki działaniom podjętym przez samorząd lokalne mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z branż dolnośląskich regionalnych specjalizacji (żywności wysokiej jakości, aerospace oraz farmaceutyczno-kosmetycznej) zyskają szansę zaprezentowania swojej oferty na nowych rynkach.
Będzie to możliwe dzięki obecności na targach dedykowanych tym branżom m.in. w SIAL w Paryżu, Space Tech Expo w Bremie oraz Polagra Food w Poznaniu. Dodatkowo zaplanowane zostały misje gospodarcze do Tel Awiwu, Kijowa oraz Buenos Aires, sprofilowane pod kątem promocji sektora kosmicznego, spożywczego i kosmetycznego. Zarówno w ramach targów jak i misji gospodarczych istotnym elementem, oferowanym przedsiębiorcom będzie wsparcie przy organizacji spotkań B2B.